Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.08.2011 02:12 - Студенски неволи от Слави Трифонов
Автор: vicoveslavi Категория: Забавление   
Прочетен: 6596 Коментари: 0 Гласове:
-1



imageТози път Слави реши да ни залее със смях, със своите вицове за студенти, но тъй като аз съм този който решава колко от тях да напише, ще ви напиша само един, другите си ги търсете вие, не съм ви никак длъжен ( ама че съм гаден а? )
Понеже е времето на кандидатстуденските изпити и всички напират да учат да учат ( май идва времето когато ще се плаче или ще има смях ? ) и какво като учат? хаха следва най-бруталната история, която сте чували. Нашия герой Вълкадин много искал да стане студент, хем да не ходи войник. Тъй като искал студенските му години да бъдат приказка, той влязъл в най-лесния за избутване  университет, а именно библиотекарския университет. А какво по хубаво от това място пълно с прекрасни, млади и красиви жени и наш Вълкадин сам сред тях. На четвъртата  година от своя студенски живот наш човек влязъл при декана и със сълзи на учи казъл ( тук си представяйте разреван петокласник) НЕ МОГА ПОВЕЧЕЕЕЕЕ ! Моля ви се отпишете ме, махам се от тук !! Декана шашнат от случващото се опитал да успокои своя най-добър студент, пък и бил рядкост, все пак е единствения мъж искащ да стане библиотекар. О нее отвърнал, нашия студент не издържам повече. Още в първи курс ме почнаха, без свян тез девойки обсъждат пред мен сесуалния си живот, как да си слагат най-лесно тампон. Втори курс вече бикините си сменяха пред мен. Трети курс вече знаех на коя кога и идва, на коя кога и закъснява. В четвърти курс вече бях опитно зайче, червило ми слагаха, пробваха да ми епилират краката, пълен ужас ти казвам. В този момент декана решил да пусне всичките си козове като допълнителна стипендия, работа в университетата, само и само да си задържи единствения студент от мъжки пол. Но той продължил, не издържам това, което се случи вчера направо уби всичко в мен, не издържал. Както си бях на дискотека, забърсах едно страхотно гадже, заведох я у нас, а тя една пищна та като се нагръчихме, пък то взе та ми стана, а аз си помислих, леле ами сега ако ми се скъса чорапогащника :( :D :D :D



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vicoveslavi
Категория: Забавление
Прочетен: 75877
Постинги: 4
Коментари: 2
Гласове: 2
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930